Skola och övningskört!

Tuff dag idag fifan! Började med skolan där jag först hade Morad i datorkommunikation, mycket prat och lite förståt blev det. Sen vidare till lokala nätverk B med Dalle, lektionenm flöt på bra och vi fick gå lite tidigare. Sedan hade jag och Henrik bestämt oss för att gå till körskolan och sitta lite vid datorerna, så dit begav vi oss. Efter att ha misslyckats på ett prov känns jag inte för att sitta där mer. Vi gick till statoil och satte oss utanför och prata med Edwin som dög upp. Runt 17.00 begav vi, jag och Henrik, tillbaka till körskolan för jag skulle ha lektion och han skulle boka lektion. Efter lektionen, som gick bra, så begav jag mig hemmåt och här sitter jag nu. Mat snart och sen ska jag ringa Matilda!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0