Matfestivalen igår, fotboll idag!

Var ju som sagt på matfestivalen går. Började med lite förfest hos Johanna för att sedan bege oss till tåget och vidare mot Skövde. I Skövde så var det väl ingen höjdare eftersom de var minst 20+ typ överallt. Efter att vi gått runt en stund och några hade åkt karuseller så fick jag ont i huvudet så jag tog bussen vid 23.00 hemmåt. Väl hemma kollade jag lite film moch lade mig sedan för att sova.

Vaknade runt 12 idag och sedan dess har jag kollat The big bang theory och pluggat körkortsteori. Har även träffat Olle och fått tillbaka mina nyckar. Nu blir det med pluggande för att sedan bege mig till Odenplan och se IFK - Tomten =)


Bror som är till vänster spelar för Tomten, Lycka till (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0