Inte haft orken

Har haft fullt upp så har inte haft jätte stor ork att skriva..

Vad har hänt det senaste tro?
Igår var jag uppe och spelade bowling med pappa. Var ju tvungen att spela in mig med det nya klotet (; Gick väl helt okej, lite svårt att lära sig bara. Efter det så var det bara hem och ta det lugnt, kolla lite tv och så.
Idag så började skoldagen med PA fram tills lunch. Ska jobba med Henrik, Marcus och Per och bygga chassin. Känns faktiskt som det kommer gå riktigt bra! Efter det hade vi Datorkommunikation där jag faktiskt börjar förstå lite. Efter det var det hem till stan och en sväng på stan med Henrik som handlade lite. Sen upp till bowlinghallen igen för att spela några serier mot Henrik! Vem som vann behöver vi ju inte skriva här ;) Efter det drog vi hit och beställde DH biljetter och lite så =) Han drog för en stund  sedan så jag har käkat och duschat och nu sitter jag här.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0