God morgon!

God morgon världen!

Dags för första riktiga veckan på det sista året på gymnasiet för mig. Känns faktiskt riktigt bra att det är sista året, även fast jag inte vet vad jag ska göra efteråt. Har funderat på att läsa till lärare men tror inte det blir något med det nu. Nog för att det vore smart nu när det inte finns några jobb men vi får se vad som händer.

Vad händer idag då tro? Snart ska jag bege mig mot bussen för att sedan ta tåget vidare till skövde mot skolan. Två lektioner idag sen hem för att träna körkortsteori och övningsköra lite. Kanske kolla på ett nytt bowlingklot med, det behövs! Nu ska jag hämta något att äta, hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0