God morgon!

Hann inte skriva inatt så får väl berätta nu vad som hände igår!

Började med att jag gick bort till Olle och tog det lugnt för att sedan bege oss till Anna. Där satt vi och tog det lugnt och åt pizza noch väntade på att Louise skulle komma! Hon dök upp runt 22.00 och vi inväntade tolv slaget eftersom Louise fyller år idag (GRATTIS!). Anna och Victoria bestämdes sig iaf för att dra till skövde så när klockan var runt 23.00 så for dem iväg med bil och vi möte upp Edwin och drog till Olle. Väl där så tog vi det bara lugnt några minuter innan vi begav oss till Terassen och Louise fick gå in i baren för första gången! Väl där blev det en kortvistelse för mig eftersom jag fick ont i magen! Gick hem och la mig och här sitter jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0